« Wróć

Co nowego w 2019 roku w social media?

Hejka 😉😉 Witamy w Nowym Roku! Życząc Wam samym sukcesów i jak najlepszych efektów, rozpoczynamy kolejne podsumowanie efektywnego tygodnia 🤗

Pierwsze w tym roku podsumowanie rozpoczniemy od przestrogi.
Facebook kasuje 16 fanpage’y za niedozwolone budowanie zasięgu. Poznajcie pełną listę stron usuniętych przez Facebooka: Ruch Wolności, Drużyna Narodowa, Kocham Polskę, Historia w obrazkach, Zakazana Prawda, Ruch Wolności Prawilni, Beka Hubert, Kocham ten kraj, Kot Kaczora, Historia którą warto znać, Dziennik Narodowy, Kocham Cię, POOM, Lot za Grosz, Pilne 24, Szacunek dla tych co oddali życie za wolną Polskę.Powodem ich usunięcia, były niedozwolone metody budowania społeczności, po które sięgali administratorzy wymienionych kont. Pozostaje nam poradzić, by żyć z regulaminem Facebooka, w zgodzie 😉

Gdy już jesteśmy przy emocjach…wiecie, że Snapchat wraz z Murphy Research postanowili sprawdzić, z jakimi emocjami oraz nastrojami, kojarzymy social media? 🤗
Z przeprowadzonych badań wynika, że 👇👇👇👇
✅Snapchat jest kojarzony z kreatywnością, atrakcyjnością, podekscytowaniem, szczęściem, spontanicznością, ale i ….😤
✅Twitter jest kojarzony z niepokojem, izolacją, przytłoczeniem, byciem poinformowanym czy samotnością.
✅YouTube kojarzy się z inspiracją, ryzykiem, ekscytacją, szczęściem, rozrywką, jak i kreatywnością.
✅Instagram kojarzy się z rozrywką, ryzykiem, mądrością, zalotami 😍😂, kreatywnością czy też zabawą oraz atrakcyjnością.
✅ Facebooka to natomiast poinformowanie, przytłoczenie, ciekawość, samoświadomość, rozrywka, ale i izolacja i samotność.

 

Jakie emocje wywołują social media?

 

 

Co ciekawe z raportu możemy dowiedzieć się także, jak i dlaczego użytkownicy korzystają z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych. Snapchat służy nam do prowadzenia konwersacji pomiędzy bliskimi znajomymi, jak i dzielenia się zdjęciami. Twitter pozwala nam być na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami, a także na wymianę opinii. Facebook daje możliwość śledzenia rodziny i wydarzeń, jak i prowadzenia prywatnych rozmów. Zaś Instagram to miejsce, w którym dzielimy się zdjęciami oraz znajdziemy treści od influencerów i celebrytów.

Początek 2019 roku, przyniósł nowości od Facebooka, o których teraz Wam opowiemy 💪

Już niebawem na Facebooku, pojawi się system punktowania reklamodawców

Dzięki temu będziesz otrzymywać odpowiednią punktację w zależności od treści, jakie promujesz, a zadecydują o tym Twoi odbiorcy 💪 Nowa funkcja będzie sporym wyzwaniem 😋 Jednak czego się nie robi dla lepszego efektu? Każdy reklamodawca zyska dostęp do tej funkcji poprzez odpowiednią zakładkę w panelu reklamowym Facebooka. Właśnie tam zobaczysz swój obecny wynik punktowy, jak i wykres z ocenami użytkowników czy też dodatkowe informacje.

 

Video Page – nowy format stron na Facebooku!

Na Facebooku zagościł nowy format stron. Celem tego szablonu jest ułatwienie przeglądania treści video. Na tego rodzaju szablonie pierwszoplanową rolę, będą pełnić polecane filmy, dodatkowo pojawi się jeszcze lista ostatnio dodanych filmów, a kolejno zobaczycie zdjęcia, wydarzenia czy też posty. Wspomniany szablon jest już dostępny w naszym kraju, stąd zachęcamy do efektywnego przetestowania.

 

Na koniec dzisiejszego podsumowania zostawiliśmy dla Was prognozy dotyczące efektywnego prowadzenie fanpage w tym roku 😉

Buzzsumo wydało publikację, opartą na analizie 777 milionów postów na Facebooku opublikowanych w poprzednim roku 💪 Zebraliśmy dla Was najważniejsze wnioski:

👉Najbardziej angażująca forma treści, to materiały video
Średnio tego rodzaju treści są o 59% efektywniejsze
👉Najodpowiedniejszy czas na publikowanie postów, to godziny 21:00 – 23:00
👉Sobota i niedziela, to najlepsze dni na publikację postów
👉Rekomendowana długość postu, powinna zawierać do 50 znaków
👉Rekomendowana długość video, to od 3 do 5 minut.

Jednak pamiętajcie, że Facebook nieustannie się zmienia. Stąd najważniejsze jest to, by równie nieustannie testować, analizować, wyciągać wnioski i cieszyć się z efektów 👌👌👌 Bowiem wnioski, o których piszemy teraz, mogą za kilka tygodni stracić na aktualności lub też nie sprawdzić się w Waszej branży. Przetestujcie i wyciągnijcie swoje wnioski, do czego Was namawiamy. Jesteśmy ciekawi czy wyniki Waszej analizy pokryją się z tymi, które przedstawiliśmy Wam wyżej? 🤗

Pozostaje nam życzyć powodzenia i efektywnego tygodnia!!! Pozdrawiamy

Wróć