« Wróć

Jak efektywnie wykorzystać nowości?

Hejka 💪 Witajcie w świeżutkiej odsłonie efektywnego tygodnia, którą dziś wyjątkowo przygotowaliśmy dla Was we wtorek. Gotowi na nowości – Stories dla szkół, analitykę od Instagrama, cofanie wysłanych wiadomości dla użytkowników Messengera i inne efektywne zmiany? No to zaczynamy 👌

Z pewnością pamiętacie o zamiarach Facebooka i jego nowej opcji, która pozwoli użytkownikom Messengera na cofnięcie wysłanej wiadomości

Taka wiadomość zniknie z archiwum nadawcy, ale także ze skrzynki odbiorczej osoby, do której została ona wysłana. Do tej pory funkcja była w fazie ograniczonych testów. Wcześniej mogliście usuwać z archiwum rozmowy, ale nie dało się w żaden sposób usunąć wysłanych wiadomości. Dzięki nowej opcji ma być to możliwe, ale…. jest pewno ale 😋 Najnowsze doniesienia mówią o limicie 10 minut na usunięcie pomyłkowej korespondencji. Nowa funkcjonalność świetnie dopełnia nowości Messengera 4, o których pisaliśmy w 24 odsłonie efektywnego tygodnia https://zpomyslami.pl/blog/zmiany-ktore-powinienes-poznac/

Czy wiesz, że już milion osób zostało zatrudnionych dzięki ofertom pracy na Facebooku? 🤗

Oferty pracy na Facebooku

 

Facebook wspiera lokalne firmy oraz osoby poszukujące pracy, poprzez dedykowaną sekcję „Oferty pracy”. Służy ona do zamieszczania i przeglądania ofert, pozwalających znaleźć pracę. Wystarczy zdefiniować zakres wyszukiwania – odległość, branżę oraz rodzaj poszukiwanej pracy.
Zainteresowany ofertą? Wybierz przycisk “Zgłoś kandydaturę”. Wówczas formularz aplikacyjny zostanie automatycznie wypełniony danymi z profilu na Facebooku. Oczywiście przed ostatecznym wysłaniem aplikacji istnieje możliwość jej edycji i uzupełnienia.

Jako administrator strony na Facebooku także możesz tworzyć ogłoszenia rekrutacyjne. Twoje ogłoszenia pojawią się w zakładce Oferty pracy, w zakładce Marketplace, a także w Aktualnościach. Dodatkowo możesz je promować poprzez kampanie reklamowe 💪
Warto przetestować – być może to dla Ciebie efektywny sposób na znalezienie pracy lub pracownika.

Gdy Facebook wspiera rynek pracy, Instagram społeczności szkolne.

Wprawdzie szkoła dawno za nami, ale Instagram pracuje nad nową opcją, która przyda się uczniom 👉👧
W ramach niej tylko użytkownicy z danych społeczności szkolnych mogliby wyświetlać i dodawać wspomniane treści, co wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa 👌👌👌Mamy efektywną nadzieję, że Instagram dokładnie przetestuje nową opcję, by nie stała się polem działań dla cyberprzestępców.
Coraz więcej nowości na Instagramie! Teraz przybliżymy Wam efektywną nowość, na którą wielu z Was, z pewnością, czekało 👌

 

Facebook wprowadza zaawansowaną analitykę Instagrama i stron

Wprowadzenie ➡ Instagram Account – pozwoli Wam nareszcie na dokładną analizę działań na Waszym profilu 📈📊

źródło: analytics.facebook.com

 

Co zyskacie, dzięki nowej funkcji?
☑️możliwość analizowania osób wchodzących w interakcję z postami
☑️porównanie lifetime value użytkowników lubiących Waszą stronę z tymi, którzy jej nie polubili
☑️tworzenie grup odbiorców (np. ogólna, komentujący), a następnie mierzenie tych grup – jaki mają wpływ na Wasz biznes?
☑️obserwacje i analizę użytkowników, którzy ściągnęli aplikację, odwiedzili stronę lub są zaangażowani na stronie na Facebooku.

A to nie wszystko‼️‼️‼️

Wraz z nowością w postaci analityki Instagram 👉 Facebook wprowadza również nowości w analizie stron, które mają nam dać szczegółowy pomiar m.in.
☑️wyświetlenia postów
☑️obserwowania / wypisania ze śledzenia strony
☑️polubienia / odznaczenia polubienia stron.

Facebook będzie wprowadzał nowości w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Każdy reklamodawca może spodziewać się wiadomości e-mail o przyznaniu dostępu do nowych funkcji. Czekamy z niecierpliwością! W końcu 80% wszystkich kont na Instagramie aktywnie obserwuje co najmniej jedną markę, a przy miliardzie użytkowników, jest to już efektywny potencjał marketingowy, który warto wykorzystać!!!!

Czy równie efektywnie ocenicie inny pomysł Facebooka?

 

Czy Facebook będzie śledził nasze interakcje w świecie rzeczywistym i na tej podstawie proponował znajomych? 😏

Facebook chce wprowadzić system komunikacji bezpośredniej, opartej na czujnikach znajdującym się w 👉📱
Dodatkowo mierzyłyby one siłę sygnału, dzięki czemu użytkownicy wiedzieliby jak blisko jest osoba, która mogłaby zostać zaproponowana jako nowy znajomy. Rozwiązanie ma być szczególnie przydatne w sytuacji, gdy dane osoby chcą połączyć się, ze sobą na Facebooku, ale nie mają wystarczająco informacji na swój temat, aby się odszukać .

Naszym zdaniem nowa funkcja budzi wiele obaw związanych z naszą prywatnością i bezpieczeństwem. Facebooku co z tym zrobisz? Szczególnie w dobie rosnącej popularności komunikatorów, wśród „dzieci Facebooka”. W końcu każdego dnia użytkownicy wysyłają ponad 100 miliardów wiadomości 😲 Facebook podobno chce efektywnie połączyć dobre z pożytecznym – czyli zostawić użytkownikom ich „prywatny kanał” a dodatkowo wprowadzić udogodnienia dla marek i dać im dostęp do potencjalnego klienta 🤔
Jesteśmy ciekawi, jakie zmiany się szykują. Jak zwykle możecie tutaj liczyć na nas i nasze efektywne podsumowania tygodnia.

 

Efektywnego tygodnia!

Wróć