« Wróć

Poznaj funkcje zakupowe od Instagrama i efektywną stronę Stories

Hejka 😉 Czujecie już to? Święta tuż…tuż…
Nie mogłyby się one odbyć bez prezentów i zakupów! 🎁 To właśnie nim poświęcimy sporą część naszego efektywnego tygodnia, za sprawą nowych funkcji od Instagrama 👌

Instagram przygotował trzy nowe funkcje, które dają nam możliwość gromadzenia inspiracji, nowego wyświetlania produktów na profilach ulubionych marek oraz oznaczania ich w oglądanym przez nas wideo.

Pora na szczegóły, które sporo Wam wyjaśnią:

Kolekcja zakupów
Gdy natrafimy na ciekawy przedmiot, który nam się spodoba, będziemy
mogli go zapisać w swojej kolekcji zakupów, tak aby móc w późniejszym czasie do niego wrócić 😉

Jak to zrobić?
Kliknij na produkt, który przykuł Twoją uwagę, po czym „zapisz” 👉 ikona w prawym górnym rogu.

Zakupy na profilach biznesowych
Testowany jest nowy wygląd karty „sklep”, która ma nam pomóc w szybszym przeglądaniu wszystkich dostępnych produktów.
Odwiedzając profil firmy wystarczy kliknąć „sklep”, aby zobaczyć najważniejsze informacje o danym produkcie 🕵‍

Oznaczenia produktów
Oglądając materiał filmowy na kanale marki, która nas interesuje możemy kliknąć w ikonę zakupów (lewy dolny róg), by wyświetlić polecane produkty.
Naszym zdaniem, całkiem efektywne funkcje dla wszystkich szukających inspiracji 😉 A tych przed świętami nigdy za dużo!

Podobnie jak zmian na Instagramie, który już niebawem zmieni także swoją stronę wizualną, a co za tym idzie doczekamy się nowego wyglądu profili.

Nowy wygląd profili

 

Mają być one bardziej przejrzyste i jeszcze łatwiejsze w użyciu 👌 Już w ciągu kilku następnych tygodni użytkownicy będą mogli zobaczyć zmieniony wygląd funkcji w aplikacji.
Na profilach widoczne będą nowe ikony oraz karty, co zmieni sposób nawigacji pomiędzy nimi. Zaś w górnej części profilu pojawią się przyciski: edycji profilu, wiadomości, e-maila, dzwonienia, jak i promocji. Inaczej prezentować będą się także karty z obserwatorami.

Mamy nadzieję, że całość Wam się spodoba, a sam profil stanie się jeszcze bardziej efektywny 👌
W minionym tygodniu Instagram zapowiedział, całkiem sporo nowości, o których nie mógł zapomnieć także i Facebook 😎 U wujcia pojawiła się nowa opcja, dzięki której użytkownicy będą mogli udostępniać posty ze stron w swoich Stories, a administrator danej strony będzie mógł wyrazić na to zgodę. Funkcję już śmiało możecie testować, bo jako jedna z nielicznych nowości od Facebooka, jest już dostępna w naszym kraju. Skąd taki pomysł? Z rosnącej popularności Stories. Dzięki nowej funkcji zwiększycie zasięgi, jak i będziecie mogli tworzyć efektywniejsze strategie marketingowe, w swoich firmach!

Stories łączą dwa podstawowe modele komunikacji – video i przekaz. Mają atrakcyjne umiejscowienie, będąc pierwszą rzeczą, jaką widzi użytkownik po wejściu na portal. Dzięki temu, o wiele szybciej mogą przyciągnąć uwagę. Ponadto tego typu komunikaty mają prawdziwy i autentyczny charakter, stając się szansą na przebicie się z przekazem przez natłok komunikatów innych marek.

Na koniec dzisiejszego wpisu, zostawiliśmy dla Was coś specjalnego 👌👌
To efektywna wiadomość od Facebooka, który dodał aż 8 nowych zdarzeń do swojego piksela. Dadzą Ci one możliwość rejestrowania między innymi subskrypcji, skontaktowania się ze sklepem czy spersonalizowania produktu. Dlatego zachęcamy byście zerknęli do swojego panelu.

 

menedżer zdarzeń

Szukajcie ich w menedżerze zdarzeń. Nowe zdarzenia pomogą Wam lepiej zrozumieć potrzeby Waszych klientów.

💪💪💪 Efektywnego tygodnia!

Wróć